Monday, June 11, 2012

I wonder I can live in my own place

Left alone at your parent house,
Will turned you into massive food binge.
(cz the foods are there staring only at you)

Left alone at your own house/apartment,
Your starving will go on and your place would be clean.
(cz you dont have food and you're boring,THIN is what u'll get!)

Lucky them yang nge-kost karena alesan biar dekat kampus/sekolah/kantor. Sedangkan gue gapunya alasan untuk izin nge kost sama orang tua. :(
Seandainya Indonesia punya aturan hak asasi seperti di amerika yang melegalkan anak usia diatas 18tahun boleh tinggal terpisah dari orang tuanya,pasti gue udah kurus dengan cepat!

FYI,it's so ashame to share but i just want to tell ya,gue abis merakus! Gue ngabisin kerupuk bawang sekaleng, kacang bogor, dodol garut, dan selai kacang. Fuck Im a fatass.
Karena cuma ada makanan itu dirumah bersama gue seorang!shit! I lost control! Feel like wanna cry!

0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © Anorexia Sisters - Indonesia
Special Thanks to Bread Machine | Exercise Equipment | CTR Theme by Blogger Templates